Naar inhoud

Winkelwagen

Je winkelwagen is leeg

Ruilen en retourneren

Hoe kan ik een artikel retourneren?


We bieden een gemakkelijke en voordelige afgifteservice aan via Returnless. 

1. Start je retour door deze hier aan te melden: https://charlys.returnless.com/nl
2. Kies de producten die je wilt retourneren met de daarbij behorende retourreden.
3. Kies een vervoerder (DHL fo DPD) en reken het retourlabel digitaal af. Hierna ontvang je het retourlabel in je e-mail.  
4. Verpak de producten in de originele verpakking en voeg de bijgeleverde pakbon toe. 
5. Breng het pakket naar een afleverpunt en zorg dat het nieuwe label over het oude label wordt geplakt. 
6. Je ontvangt direct track & trace informatie.

Na ontvangst en goedkeuring van jouw retour duurt het circa 8 werkdagen voordat het geld wordt teruggestort. 

Retourneren

We doen ons uiterste best om je zo goed mogelijk te informeren over de artikelen die wij aanbieden. Mocht een artikel desondanks niet aan je verwachting voldoen, dan kan dit binnen 30 dagen na ontvangst zonder opgave van reden geretourneerd worden.

De retour kosten zijn helaas voor de rekening van de klant. Laten we ons samen bewust zijn van de impact die de modewereld heeft op ons milieu. Samen kunnen we een verandering teweeg brengen. Maak bewustere keuzes, shop slimmer en retourneer minder. Om deze reden kun je order niet gratis retourneren en ben je zelf verantwoordelijk voor de retourkosten van je pakket. Indien de gehele bestelling retour wordt verzonden dan worden eventueel betaalde verzendkosten heen retour overgemaakt. 

Om in aanmerking te komen voor teruggave van het aankoopbedrag en eventueel betaalde verzendkosten, moet het teruggestuurde product ongebruikt of ongedragen zijn. Uiteraard mag je het product wel passen. De prijskaartjes en andere, aan het product bevestigde kaartjes dienen nog aan het product bevestigd te zijn. Gepersonaliseerde items kunnen ook niet retour. 

Ruilen

Een artikel online omruilen voor een ander artikel is niet mogelijk. De werkwijze hierbij is het artikel retour sturen en vervolgens het eventuele nieuwe artikelen bestellen.


Sale & Retourneren

Voor artikelen die in de sale zijn gekocht maken wij een tegoedbon aan. 


Heb je nog vragen? Neem dan alsjeblieft contact met ons op, we helpen je graag!